Honda VFR800F

Barevné varianty: | Kód barvy: | Dostupnost: |
Červená Victory | R334 | |
Černá metalíza Darkness | NH463 | |
Bílá perleťová Glare | NHB53 |
Doporučená cena ABS: | 2017 | 339.900,-kč |
Eshop náhradních dílů Honda VFR800
Eshop originálního příslušenství Honda VFR800
•Nový podvozek, přeladěný motor, nová kola a zcela nový vzhled
• Motor V4 - 77,9 kW / 10 250 ot. za min a 75,1 Nm / 8 500 ot. za min.
• Proměnlivé časování ventilů s jemnějším přechodem režimů
• Vyšší výkon v nízkých a středních otáčkách
• Spotřeba 5,62 l / 100 km
• Motocykl je o 10 kg lehčí než předchozí model
• Integrované úchyty bočních kufrů
• Jednostupňová trakční kontrola
• Vyhřívané rukojeti v standardní výbavě, 5-stupňov ohřevu
• Automatická deaktivace směrovek
• Nastavitelná výška sedla jezdce v rozmezí 20 mm
• LED přední a zadní světlomet
• ABS v základu
• Ukazatel zařazené rychlosti a venkovní teploty, spotřeby
• Možnost instalace rychlořazení z originálního príslušenství
Pro konstruktéry značky Honda byly při vývoji modelu Hondy VFR800F rozhodující dva faktory – zaprvé zachovat a posílit „vrozené“ kvality řady VFR, které inspirovaly tolik jezdců, a zadruhé vybavit nový model nejmodernějšími funkcemi a technologiemi.
První byl na řadě motor V4-VTEC se zdvihovým objemem 782 cm3, u kterého došlo k posílení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách, jenž je tak důležitý pro dosažení ideální rovnováhy mezi zábavnou sportovní jízdou a snadným každodenním dojížděním. Nástup systému VTEC byl změkčen a výsledný přísun výkonu je hladký, silný a lineární. Zároveň byl stroj vybaven systémem řízení trakce Honda TCS (Traction Control System).
Velká pozornost VFR800F byla věnována snížení hmotnosti nového modelu VFR800F oproti jeho předchůdci. Výsledkem této snahy je hmotnost nižší o plných 10 kg. Zdvojený tlumič výfuku umístěný pod sedlem, který byl charakteristickým rysem předchozí generace, byl nahrazen jednoduchým výfukem, ke snížení hmotnosti pak přispěla i řada dalších drobných změn.
Kapalinou chlazený 16ventilový 90° V4-VTEC motor s rozvodem DOHC a se zdvihovým objemem 782 cm3 prošel při vývoji nové generace VFR800F rozsáhlým vývojem, který se zaměřil zejména na časování vaček a na dobu/přesah otevření ventilů – s cílem dosáhnout požadovaného nárůstu výkonu a točivého momentu v nízkých a středních otáčkách. Maximálního výkonu 77,9 kW motor dosahuje při 10 250 ot./min., přičemž nejvyšší hodnota točivého momentu činí 75,1 Nm při 8 500 ot./min.
Systém časování ventilů VTEC v nízkých otáčkách stále ovládá jeden pár sacích/výfukových ventilů v každém válci, s rostoucími otáčkami se pak přepne na všechny čtyři ventily. Tento přechod je však nově zcela plynulý. Společně s posíleným točivým momentem je výsledkem pozoruhodně lineární přísun výkonu a snadné předjíždění při běžných dálničních rychlostech.
Vrtání a zdvih jsou 72 mm x 48 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 11,8:1. Systém elektronického vstřikování paliva PGM-FI – s průřezem škrticích klapek 36 mm – byl přemapován tak, aby odpovídal novým výkonovým parametrům motoru. Spotřeba paliva činí 5,6 l/100 km (dle WMTC). Použitím jednoho výfuku se podařilo ušetřit 7 kg hmotnosti.
Systém řízení trakce Honda (TCS) je dodáván jako součást standardní výbavy. Tento systém se ovládá tlačítkem na levé rukojeti a jeden provozní režim pokrývá širokou škálu jízdních podmínek a situací.
Světlomet VFR800F s charakteristickým tvarem písmene ‘X’ byl inovován a nově je tvořen LED diodami, což je u značky Honda vůbec poprvé. Ukazatele směru jsou podobně jako u VFR1200F integrovány do zpětných zrcátek. Široká záď nabízí spoustu prostoru pro spolujezdce a je v ní integrované zadní LED světlo kombinované s elegantně zabudovanými ukazateli směru. Při spotřebě paliva 5,6 l/100 km (WMTC) nabízí 21,5litrová palivová nádrž dojezd přes 350 km.
Ve výšce 500 mm byla šířka stroje kolem kapotáže zmenšena o 40 mm, což Hondě VFR800F dodává štíhlý a kompaktní vzhled. Sedlo je výškově nastavitelné (789 mm nebo 809 mm) za použití dodávaného nástroje. V nabídce originálního příslušenství Honda je pak dostupný distanční prvek, který umožní zvýšení polohy řidítek o 15 mm.
V novém přístrojovém panelu VFR800F se nachází digitální ukazatel rychlosti, otáčkoměr, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, teploměr, displej s informací o spotřebě paliva a hodiny. Dále se zde nachází indikátor 5stupňového vyhřívání rukojetí, jež jsou součástí standardní výbavy. Kompaktní klíč s vlnovitou vnitřní drážkou snižuje riziko odcizení.
Parametry Honda VFR800F
Přidat Honda VFR800F k porovnání
Typ motoru | Čtyřdobý kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec 90° V-4 |
Vrtání x Zdvih | 72 x 48 mm |
Zdvihový objem | 782 ccm |
Kompresní poměr | 11.8 : 1 |
Max. výkon kw /ot. za min | 77.9kW @ 10,250rpm |
Max. kroutící moment Nm/ot. za min | 75.1Nm @ 8,500rpm |
Převodovka | 6 rychlostní |
Sekundární převod | řetězem |
Rozměry DxŠxV | 2,134 x748 x1,203 mm |
Rozvor | 1460 mm |
Výška sedla | 789-809 mm |
Světlá výška | 126 mm |
Objem nádrže | 21.5 Lt |
Pneu př. | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Pneu zad. | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Odpružení př. | 43mm HMAS |
Odpružení zad. | Pro-Link HMAS HMAS tlumič, 7-stupnů |
Brzdy př. | 310 mm dvoukotoučová |
Brzdy zad. | 256 mm kotoučová dvoupístková |
Provozní hmotnost | |
Provozní hmotnost ABS | 242 kg |
Provozní hmotnost ABS DCT | |
Spotřeba paliva | |
Spotřeba paliva DCT |
Další obrázky Honda VFR800F
Poptávka financování
Máte o motocykl zájem, ale nedostává se Vám financí? Zašlete nám poptávku na financování motocyklu - společně určitě najdeme optimální řešení takovéto situace.