Honda VFR800X Crossrunner

11.jpg
Barevné varianty: Dostupnost:

Červená Candy Prominence

 

Bílá perleťová Glare

 

Černá matná met. Ballistic

 

 

Doporučená cena: 2017  334.900,-kč

 

  • Pro rok 2017 nové polohovatelné plexi


Srdcem modelu VFR800X Crossrunner je jeho 16ventilový motor V4-VTEC DOHC s úhlem válců 90°. Tento motor se vyznačuje vysokým točivým momentem v nízkých a středních otáčkách pro plynulou a pohodlnou jízdu, a zároveň zvýšeným maximálním výkonem oproti předcházejícímu modelu.

Majitel nové Hondy VFR800X Crossrunner navíc nově získává systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control system (HSTC) podobný tomu, kterým je vybaven větší sourozenec VFR1200X Crosstourer. Pokud systém zaznamená hrozící ztrátu trakce na zadním kole, okamžitě sníží přenos točivého momentu, aby se obnovila přilnavost pneumatiky. Systém HSTC nabízí dvě úrovně nastavení (plus možnost úplného vypnutí) a zvolený režim je zobrazen na LCD přístrojovém panelu.

Systém se ovládá tlačítkem na levé rukojeti a disponuje dvěma režimy plus možností úplného vypnutí. Při zapnutí zapalování je systém standardně přepnut do režimu 2 – maximální snížení točivého momentu. Z tohoto stavu je možné zvolit režim 1; v tomto režimu jsou zásahy systému menší a HSTC lze v případě potřeby úplně vypnout. Pokud je systém HSTC v činnosti, je o tom jezdec informován blikající kontrolkou „T“ na přístrojovém panelu.

Sedlo je nyní nastavitelné do dvou výšek.Sedlo lze nastavit buď na 815 mm, nebo na 835 mm a standardní výbava zahrnuje například také rukojeti s 5stupňovým vyhříváním či ukazatele směru s funkcí automatického vypínání vyvinuté společností Honda. Osobitý vzhled a prémiový charakter stroje podtrhuje nové osvětlení složené výhradně z LED diod.

Inovovaný LCD přístrojový panel je tvořen inverzním displejem s bílým LED podsvícením. Ukazatele rychlosti a otáček jsou umístěny vedle sebe; dále se na displeji nachází údaj o zařazeném rychlostním stupni, o spotřebě paliva a o dojezdu na palivo v nádrži, hodiny, údaj o venkovní teplotě a dvě denní počítadla ujetých kilometrů. Na displeji je rovněž zobrazován stav 5stupňového vyhřívání rukojetí. Kompaktní klíč s vlnovitou vnitřní drážkou omezuje možnost odcizení stroje a podtrhuje jeho prémiový charakter.

Nejdůležitější součástí filozofie VFR800X Crossrunner je agilní ovladatelnost, díky níž se tento stroj cítí stejně dobře na alpských silničkách i v rušných městských ulicích.

Systém HYPER VTEC při nízkých otáčkách ovládá v každém válci pouze jeden pár sacích a výfukových ventilů a teprve s rostoucími otáčkami přepíná na všechny čtyři ventily. Přechod ze dvou na čtyři ventily byl pro rok 2015 vylepšen a společně s vyšším točivým momentem je výsledkem silný a zcela lineární zátah, jenž se promítá do okamžité akcelerace.

Nabídka originálního příslušenství Honda zahrnuje rychlořazení. Tento systém je ovládán spínačem řazení spojeným s řadicí pákou a zapojuje se přímo do elektronické řídicí jednotky. Při řazení na vyšší rychlostní stupeň dojde ke krátkodobému zastavení vstřikování paliva a zapalování, díky čemuž je umožněno rychlé přeřazení. Systém funguje bezchybně při každodenních jízdách i na delších cestách, při kterých zmenšuje únavu, a umožňuje rychlejší řazení při sportovní jízdě s plným plynem.

 

Parametry Honda VFR800X Crossrunner

Přidat Honda VFR800X Crossrunner k porovnání

Typ motoru Kapalinou chlazený čtyřtaktní 16 ventilový DOHC 90° V-4
Vrtání x Zdvih 72 x 48 mm
Zdvihový objem 782 ccm
Kompresní poměr 11.8: 1
Max. výkon kw /ot. za min 78kW/10,250min-1 (95/1/EC)
Max. kroutící moment Nm/ot. za min 75Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Převodovka 6stupňová
Sekundární převod Řetěz utěsněný O-kroužkem
Rozměry DxŠxV 2,190 x 870 x 1,360 mm
Rozvor 1475 mm
Výška sedla 835/815 mm
Světlá výška 165 mm
Objem nádrže 20.8 Lt
Pneu př. 120/70 R17
Pneu zad. 180/55 R17
Odpružení př.
Odpružení zad.
Brzdy př. Dvojitý plovoucí kotouč hydraulické brzdy 310 × 4,5 mm s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny (*ABS)
Brzdy zad. Hydraulický kotouč 256 × 6 mm s dvoupístkovým třmenem (*ABS)
Provozní hmotnost
Provozní hmotnost ABS 242 kg
Provozní hmotnost ABS DCT
Spotřeba paliva
Spotřeba paliva DCT

Další obrázky Honda VFR800X Crossrunner

  • 15YM_VFR800X_Crossrunner3.jpg
  • 15YM_VFR800X_Crossrunner4.jpg
  • 15YM_VFR800X_Crossrunner5.jpg
  • 2015_VFR800X_Crossrunner8.jpg
  • 22.jpg
  • 33.jpg
  • 44.jpg
  • 55.jpg
  • 66.jpg

Poptávka financování

Máte o motocykl zájem, ale nedostává se Vám financí? Zašlete nám poptávku na financování motocyklu - společně určitě najdeme optimální řešení takovéto situace.

Online objednávka na servis >

VOLEJTE 274 818 595

Honda VFR800X Crossrunner